Pussar skall dem ha.
Publicerat den

Som jag skrev innan så sprang tiden bara iväg och hann knappt tänka att det var dags att åka och hämta hem den söte. Men har haft att göra, och en väldigt effektiv dag får man säga. Så äntligen ser vårt "gäst/data rum" rätt så välkommande ut iallafall, där ska nämligen mamma och hennes sambo sova.

 
Ella måste ju såklart känna att madrassen är tillräckligt hård för att både kunna sitta, hoppa Och sova i.. tummen upp förhoppningsvis. Så mamma och Lennart, ni är mer är välkomna ner :)


En mysig kväll fick vi till också, gick nästan direkt mot köket och spisen när vi kom hem för magarna kurrade högt av hunger. Så idag serverades det lax, potatis och romsås. Tror nästan att det är en utav Ellas favoriträtter, för det, speciellt såsen äter hon upp i ett nafs. Annars tycker jag inte att hon äter sådär jätte bra här hemma, men därför är det bra iallafall att hon äter rejälare på dagis. Säger väl en del kanske, mammas mat är väl kanske inte sådär jääätte god..?

Nu har jag bäddat ner Ella och alla hennes gosedjur som självklart skall ligga jämte henne, och pussar ska dem också ha. Godnatt bästa du.

 
 

Känner mig rätt så trött efter denna dag, så förhoppningsvis tar jag mig själv i kragen och Inser för en gångs skull att det kan vara bra för mig att lägga mig en skaplig tid för att kunna sova några extra timmar.




Johanna - mamma till Leia

sv: Va gulligt av dig att ta dig tid att skriva det! Saknar bloggen på sätt och vis också, men folk är som hökar. Vissa bara väntar (och längtar) på ens motgångar vilket kändes så jäkla tungt. Vi har det bra, Leia fyllde 2 stora år igår så i helgen blir det kalas. :) Hur är det med er?? Kramar



URL: http://johannaostblom.blogg.se/


maja

Tror inte en sjukskrivning hjälper tyvärr efter som jag klarar av jobbet.. det är hemma med siri och hushållet som är jobbigt. Hon kan nog heller inte va på dagis så mkt om jag hade sjukskrivit mig, det är nog visst antal timmar i veckan bara. Nä...jobbet är lite paus faktiskt..lugnare där för då får jag iaf sitta ner :)



URL: http://majapirayan.blogg.se/


Carro

Näämen, vad roligt att du hittat tillbaka till min blogg :D

Och JA, tiden går sjukt fort. Man hinner ju knappt med?! :O Han är snart 5månader, vart tog dom 5månaderna vägen? :)

Men de är underbart :D



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Nämen! Jag måste få börja med att säga tack så jätte mycket! :) Älskar själv den mössan, och vill ha den i större storlek! suck, men hittar inte den på KappAhl längre.



Dessutom! Tack att du lämna en kommentar, för nu har även jag hittat en jätte mysug blogg med massa fina bilder!

Hoppas ni har en fin helg.



Kramar!



URL: http://mammasangel.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?