Vad gör man med flugan..
Publicerat den

Haha, tycker denna video är så himla bra.

Martin och Ella hade suttit inne i hennes rum kvällen innan för att som vanligt läsa en bok innan hon skall sova för natten. En fluga fanns i en utav böckerna hon valde och Martin skulle då förklara hur flugan lät och hur man gjorde för att få bort den med flugsmällaren.

Det lät då sähär..


Bzzz, Djoooo!



Camilla

Haha vad kul!!!! o så lik i sättet hon är min Filippa!!! Måste fråga, bor ni i löddeköpinge i ett ganska nybyggt hyreshus? Min bror och hans familj bor nämligen där och det ser precis ut som deras lägenhet...Grattis i efterskott till 2-åringen :)



URL:


Martina, Ellas mamma

Camilla: Haha dem är ju så himla roliga. Hur gammal var nu din dotter?

Ja vi bor i ett ca 3 år gammalt hyreshus, 3 våningar.

Finns även dem som precis är nybyggda som är precis mitt emot.



Du är fortfarande mammaledig va?

Ha det så bra

Kram Martina



URL: http://maella.blogg.se/


Camilla

Hon är 20 månader! Har tyvärr ingen blogg men finns du på facebook så kan jag lägga till dig så kan du få följa mig och min lilla tjej (dock inte lika flitig som du är).



Ha en härlig 4:e advent!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?