En kämpe och inget annat.
Publicerat den

Älskling sitter på ett föresenat plan hem nu, Äntligen. Vilken dag han har haft, och kan ni tänka er. Han har kört 122 mil på dessa två dagar? Sjukt.. verkligen. Själv blir jag trött på att köra efter en halvtimma. Jag berättade väl det också att han körde härifrån, upp till Stockholm för att hämta en kollega, för att sedan bila enda till umeå? Det är sjukt! Orkar knappt tänka på det, för jag menar, så roligt är det ändå inte att sitta still i en bil.
Nu pratar vi om en kämpe ut i fingerspetsarna ♥

Ella sover nu som vanligt, inga problem där inte. I natt vaknade hon vid samma tid som hon brukar, halv två och är alltid lite ledsen. Denna gång tyckte jag inte det kändes som att det bara handlade om någon dröm utan tog upp henne för att ta in henne till mig, men det ville hon inte? Oj, första gången hon sagt nej till att ligga i vår säng.. kanske positivt ändå? Snart får vi ju en större säng också, blir det att kunna bre ut sig ännu lite mer.

Skall försöka slappna av lite nu i soffan framför idol. Köpt en twix påse också som måste ätas upp.

Hoppas ni alla haft en toppen dag och kvällen blir detsamma. Sov så gott när det kommer till det.

 
Nallen är nästan större än henne själv..



För att veta att Alla har fått mat måste dem ju sitta på rad.




Emelie - Mamman som älskar vitt

usch då... hoppas sambon kommer hem snart!! :D

sv. Ja visst är den fin värmelyktan.



Åh tack så hemskt mkt :) älskar också den bilden på min prins <3



Kram till dig.



URL: http://njutensmula.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?