Gammal 25 årig tant?
Publicerat den

Blev jobb och dagis idag. Ella vaknade pigg som vanligt, inget glegg i ögonen och febern var som bortblåst. Visst var väl natten lite si så där men i det stora hela så sov vi ändå flera timmar i natt. Jag la henne i vår säng i går kväll då hon var väldigt ledsen, men tog inte många minuter så sov hon igen. Men vem skulle inte somna när man kan bre ut sig så?

Själv känner jag att min rygg börjar göra mer och mer ont, och jag som aldrig haft problem med det innan. Blir nog tyvärr så när man sitter/står en hel dag på jobbet. Och själv är jag inte van att Inte springa runt, så nu börjar man känna sig som en gammal tant på 90 år, inte roligt.

Har dock haft några "experter" som har varit här och ordnat med våra bort och stolar, och andra tillbehör som ska vara bra för en hel dag, men tyvärr tycker jag att det har blivit värre, och kollegorna tycker det samma. Konstigt det där, men kanske är för att musklerna inte är vana att användas riktigt på det sättet?

Måste bli mer träning på schemat efter jobb, så har tänkt boka upp mig på både Body Pump och Zumba. Kom igen nu Martina..

Men.. utöver detta, så är allt bra :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?