Glass gick hem.
Publicerat den

Vår lilla älskade tjej är hemma och har hög feber. Natten till idag var verkligen hemsk.

Ella har haft sån jätte jobbigt hosta nu som aldrig vill försvinna, och dett amedför att hon sover jätte dåligt. Med detta så tog vi in henne till oss och hon fick ligga mellan oss som alltid. Men det som var annorlunda denna gång var att helt plötsligt så fick hon sån frossa, att hon låg och skaka hela hon (fick flashback från när Martin var så sjuk, hemskt) och när vi kände på henne var hon så himla varm, och febern bara steg. När vi tog tempen hade den stigit till 41 grader, och snacka om att någon fick panik.

Fick i henne alvedonen som vi hade hemma, och det var inte mycket vi hade kvar, Så detta gjorde att Martin satte sig i bilen, kvart i två på natten för att köra till Statoil.
Och på detta så svamlade hon och var helt i sin egna värld, kunde dock få i henne lite vatten, och tillslut så somnade hon i sin säng. Hon var ju så himla trött så tillslut så kunde hon somna.

Martin och jag kom i säng vid tre tiden, och klockan min ringde halv sju.

Hon är nu hemma med Martin, och sovit i omgångar, hade fått glass innan och nu prcis fått i sig en macka. Så nu hoppas vi att vårt hjärta snart blir frisk igen. Vår familj är stark och klarar det mesta, bara vi hjälps åt. ♥

                                                         Vår lilla sjukling äter glass. Populärt.



Jennie & Fröken Flis

jag förstår eran panik där, fy jag kan knappt föreställa mig hur det känns när ens lilla blir så dålig.

Vilken tur att glass gick hem iallafall. Det är ju alltid något :-)



Ja dom lådorna är superfina och passar perfekt i hennes rosa rum :-)



kramar



URL: http://jenniesays.blogg.se/


Jennie & Fröken Flis

oj nu glömde jag svara på din fråga :P

Reklamen hittar jag på www.tradedoubler.se, eller com.

Jag är tyvärr lite dålig på hur man får in reklamen men jag har nog gått in o kodmallar och lagt dom i menysidan på något sätt.

Var så längesedan så jag minns inte ;)



Kramar



URL: http://jenniesays.blogg.se/


Sandra, Colins mamma

Hehe tack, vilken söt liten tjej du har. Hoppas att hon blir frisk snart.



URL: http://sandrahupdate.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?