Ha en underbar söndag.
Publicerat den

Jag vill verkligen inte. Jag vill vara hemma med min familj och göra allt underbart vi har hittat på i helgen. Igår var vi och lekte vid en närliggande lekplats i flera timmar, och idag har vi varit iväg till Lommas badhus och haft en super mysig baddag. Så denna aktivitet har vi tänkt skall bli vår söndags utflykt. Jag tror också att Ella kommer att börja dansa i nästa år. Vi hittade nämligen en dansskola som heter Funkykidz. Detta är från 2 år och några år uppåt, och med start i Februari, så nu är det anmält.

Bak har stått på schemat efter bad, mat och sovande. Blev saffransbullar med vanilj, som skulle rullas ungefär som kanelbullar. Har blivit klar med tre plåtar och två påsar blev in kastade i frysen precis, och jäklar i det vad goda dem blev (kanske skall försöka mig på mer bakning).