Nu vill jag så gärna ha..
Publicerat den

Sitter och är så himla sugen på lussebullar, var sugen på det redan i morse när jag satt i bilen på väg till jobbet. Kände verkligen doften med riktig kall mjölk  till.

Pratade precis om det här på jobbet att det är ca sex veckor kvar till julafton, och det är lite mer än en vecka kvar till första advent. Då ska jag bannemig ha bakat lussebullar. Har ju redan druckit första glöggen och ätit dem första pepparkakorna.

Dock är jag inte glatt positiv till att ställa mig i köket och börja baka, jag är och har aldrig varit duktig på det, eller är det mer för att man inte riktigt tycker att det är kul?



Skulle baka muffins för ett bra tag sedan, och man tycker ju Verkligen inte att man kan misslyckas med det när man även tar det från recept. Men det var precis det jag gjorde, muffinsarna blev super små och var nog dem torraste jag ätit i hela mitt liv, så därför ska jag nog inte ge mig in på det.



Så här ser mina lussebullar ut om jag skulle få bestämma helt själv.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?