Osteopati..
Publicerat den

Jag är faktiskt fortfarande sjuk, och det är inte sådär i slut tampen. I natt hostade jag så jag höll på att storkna, och jag förstår inte hur det kan komma tillbaka igen. Dagisbaciller är nog inte det enklaste att bli av med. Ella har inte varit sjuk många gånger efter att hon börjat dagis, och har därför inte haft någonting långvarigt här hemma heller.

Kände mig lite bättre igår och trodde mig kunna jobba som imorgon då, men som det känns nu vet jag inte alls. Men jag tror inte att jag är själv med att vara sjuk just nu?

Även min huvudvärk blir ännu värre, och den tar ännu mer kol på mig än vad det gjort innan. Några dagar nu i rad har jag haft den värsta av det värsta huvudvärken, och Ingenting har hjälpt. Knapra tabletter ska man ju såklart helst inte göra heller, och vad gör man då? Jo, man sitter och mår Skit rent ut sagt och väntar ut det värsta, men som aldrig blir bättre.

Har tid hos sjukgymnasten idag för att få akupunktur, och i nästa vecka bokade jag in en tid hos en tjej som jobbar med Osteopati. Både jag och Martin satt och sökte på internet på vad som egentligen kunde hjälpa mest, och det var tydligen detta och hon ville väldigt gärna hjälpa mig. Så nu får vi se hur många gånger jag måste gå, och samtidigt hur myket detta kommer att gå på? www.charlotteengberg.se

Ibland känns det verkligen som ens liv dras ifrån en för man vill göra så mycket men man orkar verkligen inte.. Man är 25 år och just nu vill man kunna njuta, man vill kunna vara med sin familj och vänner utan att behöva må dåligt hela tiden..  Det tar på krafterna.



Jennie Edinge

Du, behöver VERKLGEN en dos Jennie:))



URL:


Therese med Clara

Usch förstår att det måste tära på en att gå och ha ont konstant. Småbarnslivet är utmanande nog utan ständig värk =( Hoppas du hittar en långvarig lösning!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?