Vad värmer?
Publicerat den

Är det någon som har bra tips på en varm, helst någorlunda snygg, och såklart prisvärd vinterjacka?

Jag fryser väldigt lätt, och behöver därför ha en som verkligen värmer, och det är samma med skor. Det är nästan värre att frysa om sina tår, och jag hade egentligen tänkt att inhandla ett par uggs, men tål dem verkligen snö och blask?

Tycker faktiskt att det är enklare att inhandla till Ella, för där finns perfekta skor och allt annat man behöver. Varför är det inte så för en själv?

Vill ju jätte gärna ha en fjällräven eller liknande, men är det bara jag som tycker att dem är dyra?




jennie edinge

uggs är den bästa skon ever.. älskar mina jag har.. får direkt från uggs moderland via bekant, och de ljusbruna eller mellan bruna är lätt snyggast.. jag har som sagt bara haft dessa under skåne vintrar, och de har fungerat för mig iallafall.. älskar fjällräven och deras kläder, och visst kostar de, men lätt värt varenda timme på jobb:).. inte direkt en jacka man bytar säsong från sänog.. så ja de är värda sina pengar..


nanna

http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?Id=23272



jag har denna.. visst, det är lite dyrt.. men SÅ värt det! frös ingenting förra vintern och då blir jag också lätt kall. dessutom behöver du ju inte köpa någon ny nästa år.. och kanske året efter det också :) denna andra rätt bra också, så om man går i butiker och så blir det inte FÖR varmt. den anpassar sig rätt bra. känns rätt lätt också så man inte går runt och känner sig som en köttbulle :) som det lätt kan bli med vinterjackor.. kan faktiskt inte komma på någon nackdel :)



URL:


nanna

råkade skicka länken till killmodellen..



här är tjejmodellen :)

http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=62879



URL:


Elin

har en röd everestjacka jag köpte på stadium inte lika dyr som fjällräven men den värmer gott



URL: http://lillamyojag.blogg.se/


Kikan

Åh, jag är oxå på jakt efter vinterjacka men vet varken ut eller in... Håller med om att fjällrävens är dyra men det är ju väldigt bra kvalitet. Kram Kikan



URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?