Hur blev det så fel?
Publicerat den

Det blev en väldigt, väldigt lugn förmiddag idag. Båda mina älsklingar somnade i varsitt rum.

Det var egentligen jag som kände mig uttråkad och trött innan och visste inte vad jag ville göra, men inte ville jag sitta inne i varje fall. Har nu varit hemma ungefär en vecka och bara stirrat in i väggen. Men när det kommer till kritan kommer jag nästan aldrig på vad vi ska hitta på. Jag är extremt dålig på att spontanköra på någonting då jag inte ens vet åt vilket håll vi skall köra.

Detta går nämligen ut på min kära man, och jag vet, det är inte sjysst, men tyvärr är jag sådan. Är jag uttråkad och inte kan hitta på något blir jag sur på honom istället. Stackars man, jag är då inte lätt att leva med.

Mitt humör är i gungning idag känner jag också. Är retig, blir lätt kinkig, orkar inte speciellt mycket, men ändå vill jag ha att göra. känns som att jag har myror i rumpan, men ändå slö.. ja, det kan göras långt. Jag vet nog varken in eller ut just nu.


 
Mina ögonstenar tyckte jag var en tråkig tjatmoster så dem somnade istället. Det var nog det rätta.


 
Själv sitter jag och funderar väldigt mycket på om jag skall klippa av håret till en lite längre page. Jag vet att jag trivdes jätte bra i det. Men sedan är jag alltid likadan när det kommer till att spara ut det igen, för att jag vill ha långt. Men nu när jag har långt är det inte så roligt längre. Jag sätter nästan alltid upp det för jag gillar egentligen inte att ha det nedsläppt. Min lugg får jag inte grepp på och vill hellre ha den jämnlång med håret. Men så varenda gång den blir lite längre så klipper jag av den igen. Vad är det egentligen man vill?

 



Pamela

Hej! Jag tycker du klär väldigt bra i den frisyren du har på bilderna längst ner i inlägget! Jag tycker man känner likadant, man spar tills det blir långt men nu bara hänger det där! Skulle själv väldigt gärna vilja klippa lugg men är lite för feg dock.. =) Kram på dig!



URL: http://stjarnanp.blogg.se/


Emma

Jag är likadan med mitt hår. Älskar ha det långt men samtidigt vill jag klippa det kort, jag har dock mitt alltid nere och vill ha något nytt. Vill att min lugg med ska bli längre och jämnlångt med håret men varje gång den ramlar ner i ögonen inser jag att jag inte orkar och klipper den igen, suck! Ibland önskar man att det fanns en mirakel kur till håret. Så klippte man sig kort kunde man ha långt nästa dag med lite "medicin" och ville jag att luggen skulle bli jämn lång så skulle den bara bli det hehe! Tycker du passar i båda men det e skönt på sommaren att kunna sätta upp håret, så klipp det inte för kort. Lycka till :)



URL:


Ewa

Tycker du ska klippa det i lite längre page såsom bilderna visar där du sitter och matar Ella!



URL:


Jennie Edinge

Klipp till:)).. Att klippa håret är nog den bästa känna sig het igen, man ser piggare ut och gladare, men är lika dan, menar klippte av allt, och sparar igen på håret..fast jag vet att jag klär bäst i långt, ser roligare ut och blir en lovely milf då;)).. Sen jan man disskutera när åldern har gjort sitt, och att det borde vara förbjudet enligt lag att ha långt hår efter en vis ålder..hmm, återkommer med ålder sen:)).. Pöss



URL:


Matilda

Jag gillar verkligen frisyren när du matat Ella! Super snygg i den är du:) puss!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?