Bra dag, helt enkelt.
Publicerat den

En bra dag helt enkelt. Sömnen gör mycket för hur dagen sedan blir. Känner sån stor skillnad från igår när sömnen var rätt så upp och ned till idag när man fått sova hela natten och nu åkt iväg för att träffa min fina vän Jessica.

Kommer ihåg när hon ringde mig efter att Fanny blivit född, deras minsta tjej. Hon låg fortfarande inne på förlossningen, haha, vadå "strong mama". Och nu satt hon själv i sin stol och helt plötsligt var en stor tjej, en Glad tjej. Tiden går sjukt snabbt, och jag gillar det inte, för det är på barnen man verkligen ser hur snabbt det går.

Det är nu, när man får hålla och gosa med andra bebisar som man verkligen tänker tillbaka på allt vi gått igenom. Tänk om allting hade varit friskt hos bebisen vi bar på, så hade jag ju nästan varit i v. 30 nu och själv haft en liten att snoosa på. Så nu känns det lite extra jobbigt med det stora hela, men som sagt, det var inte vår tid denna gång, och förhoppningsvis kommer det vara det nästa gång.

Ella skulle/KOMMER att bli en sån himla fin storasyster. 

  
Lillasyster och storebror.


Efter frukost var det direkt till leksakerna. Full fart framåt.

 

 

 

 
"Titta mig" "Titta mig" Klätterapan nr 1.


Tejerna bygger ton, för att sedan ha ner det igen. Ja, ni ser, Fannys hand ser farlig ut här :)




Bebisgos kan man aldrig få för mycket utav.

 
Fina tjejerna är ute och springer.

 
Fina mamma och dotter.        

        
Haha, älskar dessa bilder.. lever verkligen upp!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?