Nu får ni faktiskt komma hem.
Publicerat den

Jag har fått den helt perfekta födelsedagen firad idag. Familjemys både inne och ute och SOL. För en stund sedan åkte mannen och dottern iväg för att titta på fotboll, och lämnade mig hemma för att jag skulle kunna unna mig lite för mig själv. Så det blev att färga håret (som jag åkte ner för att handla), dricka ett glas vin, och lyssna på musik. Ja, det blir ju inte bättre än såhär på sin födelsedag..

Tack älsklingar, men nu får ni faktiskt komma hem igen.

 
 


 
 


 
Älskar er mina fina!





 

 
Spelandes fotboll med älskling resulterar i ett par sprillans vita converse ser ut såhär. 




Emma

Vilken födelsedag!!! Vad mer begär man än att spendera en sån dag med de bästa! Stort Grattis på din dag <3



URL: http://smileyheart.blogg.se/


sandra

Grattis hoppas du har en underbar dag=)



URL:


Karina Brumoen

Så utrolig fin blogg:) Veldig fine bilder!



URL: http://kafb.blogg.no


Marianne

Vilken fin födelsedag för en hårt arbetande mamma :-)

Kram på dig!

/Faster (fy vad det låter gammalt - hihi)



URL:


Elina

Har suttit och läst din blogg en stund nu, och tycker den är riktigt kul att läsa! :) roligt att se vad du och din lilla familj hittar på om dagarna! :D fortsätt så så kommer jag kika in fler gånger! :) KRAM!



URL: http://elinaklopper.blogg.se/


Ewa Esbjörnsson

Du hade ju verkligen tur med vädret på din födelsedag och hoppas att du får en lika underbardag i Pildammarna idag. Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?