Går inte helt över.
Publicerat den

Jag känner mig fortfarande väldigt slö och hängig och speciellt trött. Jag kan sova efter en natts sömn för att jag fortfarande är sjukt trött, satt i soffan med Ella och Martin i kväll och hade kunnat slocknat direkt.
 
Försöker få i mig mat men det är inte speciellt gott men jag har iallafall fått behålla den, vilket är bra. Så fort jag reser mig, eller lägger mig på sidan så kommer kväljningarna igen. När skall detta få ett slut, trodde verkligen att det var bättre. 
 
Har precis lagt mig i sängen, och känner mig så tråkig. Älskling får sitta själv uppe och såhär har det varit sen i lördags. 
 
Man hoppas varje natt man somnar att det borde kännas bättre dagen efter, så vi får hoppas på det även denna natt.
 
God natt! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?