NYÅR 2013
Publicerat den

Nu är vi på väg att fira in det nya året som jag känner på mig kommer att bli bra. Vi har haft våra motgångar detta år men det kan bara bli bättre, och om allt går som det ska, blir det riktigt bra.
 
Jag kommer att skriva mer imorgon när jag tänkt att skriva mer lite extra om det gångna året.
 
Hoppas ni alla får en underbar kväll med nära och kära.
 
GOTT NYTT ÅR från oss! ♥
 
 
 



Jennie

Hmm.. Undra om min känsla sedan en månad tillbaka kommer att stämma?? Men har juh gjort det alla andra gånger, så klart det gör det:))

Svar: Beror helt på vad du tänker på:)
Martina Lönneström



URL:


Emelie

Spännande! Jag önskar er ett härligt 2013 :)



URL:


Elin

Har också en känsla

Svar: Jaså, vadå för känsla?
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?