Lite komiskt.
Publicerat den

Åh, jag var inte alls sugen på att åka till gymmet idag, att ställa sig på bandet och räkna ner minut för minut, hade tillochmed glömt hörlurarna hemma, och har jag inte musik hör jag mina tankar Ännu mer. "kom igen nu Martina - Inte långt kvar nu (precis börjat) och "Oj, nej men har det gått en Hel minut sen jag tittade på klockan första gången". Tränade med Martin idag då han kom hem igår eftermiddag, och det var lite som en peppning innan vi gick in för ingen utav oss kände för det Egentligen.. men nu sitter man här, nyduschad och sisådär tränad. klapp på axeln.

Dock känns det komiskt i detta nu när jag sitter och skriver detta då dem har en bild på två semlor från en annan blogg. (JAG VILL HAA!!)

Är det någon som har ätit någon ännu, eller skall ni försöka vänta till den "riktiga" fettisdagen är?
Jag ska iallafall vänta till den dagen, men får väl se hur länge jag kan hålla mig.





Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

När är fettisdagen? Det kanske borde vara mitt mål. Jag har slutat med socker och sånt 3 veckor tillbaka och det går bra. Men mm. en semla. Kanske utan den där mandelmassan. Fast då är det ju ingen riktig. :)



URL: http://www.finest.se/sojkasframtid





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?