Träningen är igång igen.
Publicerat den

Phu, nu var träningspasset över. 30 minuter powerwalk, plus jogging, träning rump och innerlår, armlyft och ryggluft och sedan avslutade jag med sneda sittupps och streching.

Nu skall jag sätta mig i soffan och äta det efterlängtade frukosten.

• Ett glas äppeljuice
• En kopp kaffe (ett måste)
• Två ägg
• En fullkornsmacka med saltrulle.
• Ett glas naturell yoghurt.

låter väl inte helt fel?

Igår provade jag även på Zumba för första gången. Martin och jag åkte dit tillsammans för att gymma, men blev fort övertalad med att prova på ett pass som började en ca tio minuter efter att vi kommit dit. Jäkligt roligt får jag säga, så det blir nog att plussa på mitt vanliga styrketräningskort till pass också. Kombinera är den bästa träningen, och det blir så himla mycket roligare då. Kanske ska försöka få med mannen på ett spinningpass i helgen?




Maria - mamma till Liam ☆

skönt med träning! :)



URL: http://fashionstars.blogg.se/


PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Vackra kvinna!

Hur O R K A R du hålla igång så som du gör med lilla magen?!

Kram <3



Så roligt med trosorna! Hejaheja.



URL: http://mammasangel.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?