Nu börjar det roliga.
Publicerat den

Nu börjar det hända saker iallafall. Känner ibland hur den lilla/lille rör sig där inne, men ibland är det dock svårt att veta om det är barnet eller om det bara är luft, haha. Så dem riktiga sparkarna kommer nog sakta men säkert. Älskar denna känsla när man börjar se att man faktiskt är gravid och inte dem där veckorna/månaderna i början.

Att vara gravid är inte alltid en dans på rosor för alla, och det förstår jag verkligen måste vara jätte jobbigt att behöva må så dåligt i vissa lägen. Som ont i ichias, foglossning och allt annat man får ta. Men jag hade inga direkta krämpor med Ella och inte denna gång heller så jag är väldigt lyckligt lottad. Skall väl kanske inte riktigt säga för mycket, men så länge jag känner mig så här bra så glädjer det mig såklart. 

Visst har man lidigt av trötthet, och är det fortfarande, men illamåendet har lagt sig nu, och det är ju från denna tid det, för det mesta, brukar bli lite roligare. Ultraljud på gång (1 februari) första riktiga sparkarna och den där mysiga känslan av att bara ligga och ta på magen.

Sjukt dock att det snart har gått halva tiden, och att det egentligen nu man märker hur fort det har gått och kommer det gå lika fort som det har gjort nu så måste man väl snart börja packa väskan? Skämt å sido.
                                                                        Det går fort! 

                                                                  
                                                                 Magen i v.19 (18+0)




Martin

Världens finaste mage,



Jag älskar Dig!



URL:


PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åh så fantastiskt att börja känna.. Och vilken go kommentar här ovan, ler hela jag! <3



Tack så mycket för din kommentar om inredningen hemma!

Kramar



URL: http://mammasangel.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?