Benhinnan.
Publicerat den

Har precis varit ute i sandskogen och sprungit första gången efter att jag fått problem med benhinnan på ena benet. Fick detta efter att jag sprang Malmö milen och efter att jag sprungit har jag knappt kunnat gå. Fått massage och tagit tigerbalsam men ingenting hjälpte.
Har nu efter det försökt att vila och istället ställt mig på crossen eller varit ute och gått när jag har kunnat. Så nu har det lagt sig rätt så bra så nu var första gången jag var ute igen.
Känns ingenting nu, så hoppas verkligen på att det inte kommer tillbaka.
 
Jag älskar ju verkligen att springaoch att få rensa hjärnan, som verkligen behövs emellanåt.  
 
Behöver även nya skor då dem skorna jag köpte förra gången tydligen var för aerobics, så det blir helt fel, och kanske inte konstigt att jag har så ont i benhinnan då heller?
 
Tänkte ta mig till Stadium för att få ut det bästa av det. Martin var iväg och fick super bar hjälp och nu har han ett par skor som passar honom perfekt och som känns mer "Studsande". Mina är väldigt hårda och är egentligen inte sköna att springa i.
 
 
 
 



Matilda

Gå till löplabbet, dom är super duktiga där :)



URL:


Jeanette

Du är super duktig! Jag läste en artikel i veckan om huvudvärk (vet att man inte ska tro på allt) men de hade gjort en undersökning på tjejer med huvudvärk. De hade fått träna i sex veckor, tror tre ggr i veckan för o se om det hjälpte. Styrketräning var mest effektivt och hjälpte många. Så jag tänkte på dig, du kanske kan testa en PT o se om det ger resultat. Vet inte om din huvudvärk har blivit bättre men annars är det ju värt att testa :) kramar

Svar: Tack!:)
Jaha okej. Ja man vet ju aldrig. Den har ju tyvärr kommit tillbaka igen efter sådär 2 månader utan någon värk. Så nu känns det som man börjar om från noll igen!:/
Går ju till sjukgymnast och tränar nät jag får tillfälle. :)
Martina Lönneström



URL:


Emma

Skönt att du åter kan vara i action med att springa. Är så skönt att släppa allt runt om kring. Tankar, känslor och rutiner och bara vara "Martina" älskar Själv med att springa med musik i öronen och bara släppa alla förväntningar, tankar, oro osv och bara springa och må bra! Idag hade jag behövt det, speciellt eftersom jag har haft svärföräldrar som aldrig har brytt sig kring vår/min graviditet och nu i och med dens ankomst hört av sig nu sen den 5:e varje dag till min make, har Emma värkar, är det dags? Samma fråga till hans mobil varje dag! Åh jag vill bara springa av mig frustrationen :) så njut!



URL: http://Http://smileyheart.blogg.se


Emelie

Snälla ge mig inspiration till löpning, jag tycker det är såååååå tråkigt ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?