Ja, det är inte alltid lätt att vara förälder.
Publicerat den

Första tiden på stranen började bra, mycket folk och folk låg som packade sillar, men vi hittade ändå vår lilla plätt där vi kunde bre ut oss. Gick ned till vattnen och där blev vi kvar ett bra tag, skönt att till och med kunnat bada.
 
Till vi sedan kom upp igen, fick i oss lite banan och vatten, förvandlas det mysiga mamma/dotter mys till rena helvetet. Allt var emot henne, och ingenting som jag sa var bra nog. Allt jag sa gjorde hon tvärtemot (såklart).
Kylklampar som absolut inte skall vara i sanden hamnade i sanden, sand kastades omkring sig och på mig och det värsta jag vet är när hon skrattar en rakt upp i ansiktet när man säger till henne på skarpen. (Tyvärr är jag inte alltid lika stark varje gång och det blir att man börjar skratta själv)
 
När jag sedan skulle smörja in henne med solkräm i ansiktet, fyller hon hela handen med sand, kastar det i ansiktet och riktigt gnuggar in det, då var botten nådd. Tog alla saker, Ella i handen och när jag väl tror att vi skall komma därifrån riskfritt förvandlar hon hela kroppen till en mask och vägrar att stå. Ååååh, en mamma som var nära till att lämna allting och gå därifrån, SJÄLV!
 
När vi väl kom tiill bilen pratade vi ut, och jag berättade exakt hur det blir när man inte gör som man blir tillsagd, man åker hem. Fick ett förlåt, och när vi väl åkte därifrån var det ändå rätt så skönt att få komma hem. Trötta och färdiga för stranden.  
 
Surputten själv.
 



Ewa esbjörnsso

Martina , det låter som trotsåldern slagit till. Kram

Svar: Haha, ja det är nog det.
Martina Lönneström



URL:


Jessica

Tyvärr så känner man igen det. :p
När ska det ta slut? Haha
Var ni i Lomma? Vi var där en stund idag :)

Svar: Säg det.. Blir tokig ibland, haha.Ja vi var i Lomma från 13:00-15:00. När var ni där?
Måste ses snart.
Martina Lönneström



URL: http://Iiicaa.blogg.se


PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Åh så jag känner igen mig i dina rader! lilla loppan<3 De är inte lätt alla gånger! fyfan alltså.

Aproooopå Öland! ska ni dit, ÅK verkligen till Ekerums camping! Pool för både små och stora med leksaker och restaurang! - poolhäng! Saker för hela familjen att göra, trampa cykel, minigolf. PRECIS vid havet!

Skulle åka till Böda först, men tog detta då de var barnvänligare, & närmre från bron om man säger så.

Kostnad tält: 340:- natt, husbil: 380, stuga mellan: 800-1600 natt! Men de va FULLT nu, så man får nog boka i förväg! men tält gick toppen för vår del.

KRAM!



URL: http://mammasangel.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?