Ena i skålen, den andra i munnen.
Publicerat den

Ella älskar att få hjälpa till hemma, med både det ena och det andra. Som här, hjälper hon till att lägga i champinjoner och gurka i skålar. Det får dock göras på hennes villkor. Att ena åker i skålen och den andra åker in i munnen.

Det blir ju inte direkt mycket kvar till maten, men hjälpa till, det gör hon mer än gärna. Gullunge.




Jessica

Sv: jag vet ju hur du mår. Och man kommer tyvärr alltid ner i lite svakor då och då :/ hoppas Nikki går att lägga så lätt sen med. Just nu måste vi vara där inne tills hon somnat. Annars bara kommer hon efter. Men har stängt nångång så hon skrikit där inne och kastat saker omkring sig sen en liten stund senare ligger hon däckad i sängen. Så jag vet inte varför hon har svårt att komma till ro.



URL: http://Http://iiicaa.blogg.se


Emma

Hihi, låter som jag när jag förbereder nått hihi ;) ska alltid slinka ner en bit eller två, slurp! Var på akuten igår och det visade sig inte vara igång än men läckte lite foster vatten, men inget allvarligt! Så när den är redo kommer den. Är beräknad BF om 25dagar.. Spännande, lovar uppdatera om jag åker in :) ha en underbar fredag med massa mys <3 kram kram på Er



URL: http://Http://smileyheart.blogg.se


Jenna

Men så söt man kan vara :) Jag tycker du ska vara väldigt nöjd om hon stoppar både gurka och champinjoner i munnen hihi, man får se det så istället :)

Kram!

Svar: absolut! Så söta dem små liven:)
Martina Lönneström



URL: http://onlymama.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?