Fina vänner på besök.
Publicerat den

Min fina vän Malin var här med sin dotter Mollie efter jobbet och åt lite middag. Två ungar som hade viljor av stål vissa gånger och två mammor som var väldigt trötta efter en veckas arbete, men trevligt var det, som alltid.
 
Nu har vi precis sagt hej då, och Ella har lagt sig i sin säng. Kan jag säga mer att hon slockna direkt?
 
Jag är dock lite nojig. Hon ville sova utan blöja i natt, precis kissat inför natten, men hur skall detta gå tro? Jag tror absolut på det bästa, har visat var hon går upp om hon behöver kissa på natten, men vi får ju se hur det blir med det. Ändå roligt att hon vill prova. Håll nu tummarna.
 
 
 
Kom nu Mollie. Vi ska ju bli fotade..
 
Mollie..håålla handen! Meen, jag vill inte..
 
 
 Fina tjejerna!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?