Flottigt värre.
Publicerat den

En behövlig och mysig helg uppe i Stockholm, men ack så skönt det är att vara hemma igen. "Min mamma" "saknat dig" har man fått höra höra en del del idag, älskade unge.

Behandlingen jag och mamma var på igår var väldigt spännande, filippinsk med varma stenar. Sitt lite speciella sätt att massera får man ju säga, så det var en upplevelse bara det. Stället får jag ju säga var inte det mest flådiga man varit på, men trevlig personal och skönt avslappnande massage, så som det skall vara.

Fick även hårbottenmassage och hon hade fortfarande olja kvar på händerna så både mitt och mammas hår var inte alls för fräsch efteråt, haha. Känns fortfarande som att det sitter i, flottigt värre.

Blev en sväng in till Jensens Bofhus för en lätt lunch och ett glas vin på det, var vi mer än värda, och efter att ha gått lite på stan efter det åkte vi hem för att träffa bror min. Jag tog ett avkopplande bad medans det fixades med middagen och sedan bestod kvällen av att jäsa i soffan. Toppen helg ♥

Men som jag alltid säger och som jag/vi vill och hoppas, "mamma, du Måste ta ditt släp snart och flytta ner till oss". 


 










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?