Hjälp med möblering
Publicerat den

Nu skulle jag vilja ha lite hjälp med era tips. Jag får liksom inte till det där "mysiga" rummet till Ella och jag flyttar saker fram och tillbaka, men som sedan slutar med att allting ser ut som det gjorde från början, innan man började möblera om.

Känner mig sjukt motiverad till att göra drastiska förändringar och bara slänga ut allt och göra om, men om vi tänker oss att vi har detta att röra oss med just nu, och att lägga till lite små saker sålänge, vad skulle man då kunna göra? 


Före:


 




Elin

En fin fondvägg i fina färger kan göra mkt för ett rum



URL:


Angelica

Å jag tänker genast, gardin, större matta och mer på väggarna och inte så många små "tavlor". H¨ll gärna tonerna vita/beigea så blir det inte plottrigt utan mer varmt, ombonat och låt alla leksakerna vara värgklickarna. Har hon mycket böcker? Ställ de i färgordning (alltså bokens "rygg")... Ja det var väl det :)



URL:


Maria

Säger som nedanstående, ja lite större tavlor och gardiner gör väldigt mycket i ett rum.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?