Motivationen är tyvär lika med noll.
Publicerat den

Nu börjar jag känna lite att blogga inte riktigt är lika kul längre, Igen. Jag skriver mycket för min egna skull och att få skriva av mig lite ibland, det gillar jag, men allt annat då? All känsla att det skall kännas bra och att det skall vara kul att skriva? Att man skall känna sig motiverad? Det känns tyvärr för tillfället lika med noll.

Motivationen är tyvärr någonting som försvinner mer och mer. Man får ingen respons, överhuvudtaget. Bra eller dålig. Jag vet inte om det ni läser i det jag skriver är positivt eller negativt, någonting jag skall ändra på, någonting ni vill veta mer om? Tips man frågar om finns inte där?  

Jag känner att jag lägger ner mycket tid och mycket känslor för att inte få någonting tillbaka, och det är himla tråkigt tycker jag för jag gillar ju att skriva, egentligen. Att skriva ett inlägg tar sin tid, det gör verkligen det, och bilder som läggs upp för att få en bra inlevelse, att få en inblick i vår vardag, våra resor. Som te.x New York resan som vi precis kommit hem ifrån. ALlt jag skrev och bilder jag la upp tog en hel dag, men knappt någonting fick man tillbaka, och Det tycker jag känns super tråkigt.

Jag vet ju att ni är en hel del som är inne här dagligen och läser, men responsen finns inte där. Så detta får tyvärr mig att tänka om lite. Är detta verkligen någonting jag skall lägga tid på, att blotta vår vardag, våra problem, vår fina Ella? Jag vet faktiskt inte.


Skall det förbli anonymt?




ellenojag

Hej fining!

Mjukisarna är från Pomp de lux, barn-killavdelningen ;) tog största storleken 146/152 o de sitter gjutet :)



förstår dina tankar ovan.. blogga ska vara något som är kul, och framförallt känns bra! Jag blev iaf glad när jag såg att du öppnat upp din blogg igen!! Kram på er



URL: http://ellenojag.blogspot.com


Martin Lönneström

Jag tycker du skall fortsätta blogga älsklingen min!

Vet hur kul du tycker att det är med att ta foto till bloggen och att få skriva "av" dig!



Så ni som läser här, kommentera gärna här och inte på Facebook!

Skönt för mig att ha Tv för mig själv ibland ;)



Så kör på Martina min!



URL:


Jessica

JaG gillar att läsa don blogg ju. Så sluta inte skriv :)

Men förstår dock vad du menar.

Det blir lite tråkigt när man ser att många är inne och läser

Men oftast inte lämnar nåt efter sig. <3

Vi måste ses snart. Jag såg ditt sms så sent för att jag inte orkat ladda telefonen. Men det var tråkigt blåsväder idag :/

Hoppas det fina vädert kommer tillbaka snart så vi kan ta en ute dag men lite fika kanske :) hade varit mys. <3



URL: http://iiicaa.blogg.se/


Ewa Esbjörnsson

Bilderna i din logga där Ella försöker fotografera är helt underbara bilder. Jag kan väl också säga att jag är lite avundsjuk på bilden av Martin och Foppa för inte sjutton har jag mött honom när jag har varit i NY.



URL:


Therese med Clara

Jag tycker det är jättekul att läsa, men läser oftast från telefonen och det är så jobbigt att skriva på den. Så ja, jag skyller på lathet :P



URL:


sandra

Hej! tänkte bara skriva att gillar din blogg starkt! Tycker verkligen att du har intressanta och roliga inlägg. kramis



URL:


Martina

Svar till Therese med Clara: Jätte kul att höra att du gillar att läsa min blogg. Men gör latheten lite mindre så blir jag ännu gladar e;)

Har du lagt ner din blogg förresten? :/ Kram.



URL: http://maella.blogg.se/


Martina

Svar till Ewa Esbjörnsson: Ja, man var som sagt som ett barn på nytt när man hade träffat honom. Lite komiskt bara att man är i NY och man träffar på en svensk.



URL: http://maella.blogg.se/


Martina

Svar till Sandra: Tack så hemskt mycket för ditt fina inlägg, blir super glad. Kul att höra att du gilalr det jag skriver och skulle vara kul att få lite mer respons för då blir det helt plötsligt Ännu roligare :) Kram till dig.



URL: http://maella.blogg.se/


nanna

neeeeeeej du får inte sluta! jag läser och tycker det är jättekul att se vad ni har för er <3



URL:


Martina

Svar till nanna: Du är så söt. jag vill inte sluta, för jag älskar att skriva och dela med mig. Men sedan är det osuget när man som sagt inte får någon respons, bra som dålig.



URL: http://maella.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?