Som jag trodde.
Publicerat den

Det blev dagis för Ella idag. Hon hade ingen feber igår och ingenting idag, plus att hon verkade hur pigg som helst både igår och i morse. Så jag tyckte absolut att hon kunde åka till dagis idag.

Dock fick man den responsen som jag trodde på dagis. "Vi trodde inte att hon skulle komma idag", "och hon var ju så hängig igår?" "Vad konstigt" "Ja, vi får väl se hur det går under dagen?"

Ja, det var ungefär så jag trodde att dem skulle säga.

Dem har inte ringt ännu och jag tror absolut att det går hur bra som helst idag. Kan ha varit en liten trötthet och längtan hem som en skrev igår. Hur många gånger har man inte så själv?

 
Lite halvtaskig "Före" bild. Men ni får iallafall ett litet hum hur det såg ut innan.




Vad tycker ni?




Ewa Esbjörnsson

Hon tycks trivas i sitt rum! Klart hon kan ha haft hemlängtan det lilla "trollet", det har jag varje dag! :-)



URL:


Therese med Clara

åh vilken mysig läshörna =)



URL:


Martina - | Mamma till Ella <3

Ewa: Ja, hon verkat trivas där:) Men nu så tyckte jag ändå att det blev sisådär. Blev lite för liten plats för hennes leksaker.

Ja, det var nog lite hemlängtan, som du säger, man har ju det själv vaje dag;)



URL: http://maella.blogg.se/


Martina - | Mamma till Ella <3

Therese med Clara: Hihi, ja, det blev väldigt mysigt:) men jag är ändå inte nöjd. Vill liksom göra om helt och köps nya saker.



Hur är allt mer dig? Är du och j tillsammans igen? Så himla roligt i såfall. Du har inte din blogg kvar?

Ha det så bra. Kram



URL: http://maella.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?