25 plus 25 års fest.
Publicerat den

Igår var jag bjuden på 25 + 25 års fest för min fina väninna Catty och hennes sambo. En väldigt lyckad en med vänner och släkt, maten var helt fantastisk och självgjord och efterrätten skall vi inte prata om. Bjöds på god dricka, musik och en himla bra stämning. Efter presentöppningen sattes musiken på och en massa andra godsaker togs fram. När det sedan blev dags att åka hem kunde det ju inte bli bättre med att få skjuts enda fram till dörren. Var inte planerat från början, så det var bara en himla bra bonus.

Älskling väntade uppe tills jag kom hem, och när jag väl kom hem kunde han slappna av och somnade på två röda. Precis som jag själv är. Jag har jätte svårt att somna när jag vet att han är ute. Vill bara veta att han kommit hem säkert och efter det kan man somna utan problem.

Tack så mycket för en super mysig kväll  









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?