Inte inringd idag.
Publicerat den

Som ni säkert vet så jobbar jag som konsult på Manpower och som min roll ser ut nu (tills jag börjar på mitt nya i nästa vecka) så blir jag inringd om det behövs resurser någonstans ute på jobbmarknaden.

Ja, det är precis som det låter väldigt jobbigt. Man sitter och väntar på det där samtalet hela dagen, och kommer det så skall du vara redo för att åka ut till kunde och göra ditt bästa. Knappt någon upplärning (i och med sjukdom) och ett helt nytt ställe.

Man kommer in i det rätt så fort, och man anpassar sig rätt så skapligt, men när det gäller just en till två dagar känns det väldigt svårt. Men det är detta som jag kommer att komma ifrån med start nu på måndag, iallafall deltid.

Men det jag skulle komma till var att idag var en sådan dag som jag inte blev inringd så jag åkte med Martin på jobb, så i och med kundbesök på vägen körde vi hela kuststräckan och hamnade tillslut i Skillinge. Ligger en fantastisk hamn där nere, Skillinge hamnkrog, som serverar den mest underbara rödspättan jag någonsin ätit. Detta var tredje gången jag besökte den och lika god varenda gång.

  




Jennie Edinge

Har nog missat det? Men vart ska du jobba nu? Skönt med ett fast schema? Kram



Ps; är du uttrråkad, kom o sola hos mig:))



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?