Vill man, så får det bara fungera.
Publicerat den

Nu är det såhär att jag ännu en gång sitter och tittar igenom studierna. Ska jag eller ska jag inte, det är verkligen min fråga varenda gång jag sitter här och tittar.

När man väl sitter här och tittar finns det alldeles för mycket att välja på, så det har nog varit det som har gjort att jag bara stängt ned datorn och låtit det vara.

Är inne på distansutbildningar, Kyutbildningar och även Hermods. Och jag vet verkligen inte vad som är det bästa?

Ky vet jag är himla bra då det innebär mycket praktik, och det kan ju på ett eller annat sätt löna sig i och med jobb på praktikplatsen. Hade velat ta programmet på IHM med försäljning, men såklart har dem ingen start här i Malmö nu i Höst, verkar inte ens som till våren heller.

Hermods verkar bra då du kan starta när du själv är redo och du kör hemifrån.

Har kommit ett steg på vägen och det är Vad jag vill plugga. Nämligen försäljning och marknadsföring, eller försäljning och service.

Är det någon som har bra tips, och bra erfarenheter av liknande och vad som egentligen rekommenderas?

Skall jag köra på det? Jag vet att man får leva lite snålt ett tag framöver (hur skall det gå?), men vill man så får det ju bara fungera.



Jennie Edinge

Kör järnet:)).. Ångrar inte mig ett dugg, och är så skönt att kalla sig student, och få leva ett wannabee Lunda pack;))..kram



Hur är håret?? Nyfiken juhe:))



URL:


Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hejja dig! =)



Om du inte redan gjort det... så lägg gärna en röst i min foto-tävling!

=)



URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Danielle

Jag gick en ky-utbildning inom löner och hade jobb innan jag slutade. Det man ska tänka på när man väljer praktikplats är att välja en där det finns chans till jobb. Vi hade flera stycken som hade både ett och två barn så om man vill så får man det att fungera. Jag rekommenderar ky-utbildningar!



URL:


Ewa

Jag tycker att du ska plugga, visst får man det kanske lite knalt ett eller två år men eftersom det är som det är på arbetsmarknaden så är det en bra lösning. Ett tips är att om du ska plugga så plugga till ngt som verkligen ger ett jobb sen. Kram



URL:


Martina l Ellas mamma <3

Jennie: Ja, jag har hittat en jätte bra ky utbildning på 1 år bara. Perfekt. Men hur mycket får du ut på csn?



Har ej klippt ännu. Dem hade ingen tid plus att jag inte är Helt säker ännu :)



URL: http://maella.blogg.se/


Martina l Ellas mamma <3

Danielle: Lät ju jätte bra. Det är det man vill veta att man förhoppningsvis har jobb efteråt. Har hittat en jätte bra på bara 1 år, ky utbildning. Försäljning och marknadsförare. Precis det jag vill :)



URL: http://maella.blogg.se/


Martina l Ellas mamma <3

Ewa: Ja, jag funderar starkt på det. Hittat en på bara 1 år, och det känns perfekt. Men som sagt alltid det där med pengar som är det största problemet. Men förhoppningsvis har man jobb efteråt.



URL: http://maella.blogg.se/


Jennie Edinge

Jag får väl ut en 8000:- ca, snittat, men då har jag 2 barn bla bla bla..så vet inte exakt vad du legat på men räkna minst 7500:- ut..en studie skuld är dryg att ha, helt klart, men dock en investering i framtiden.:))



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?