Ett lantligt kök.
Publicerat den

Jag har verkligen förälskat mig i detta barnkök till Ella, men jag VET det är för dyrt. Jag känner inte att 2500 kr är värt det, och det varar ju inte för alltid.. Men man kan ju dock få drömma lite.. eller hur! :)
 
Barnkök, Lantligt
 



Tessan och Tova

Det fanns på toysrus här i barkarby förra året för under 2 tusen. Tova fick ett i julklapp som dom reade ut för 1500 istället för typ 2000. Kostar oxå typ 2500. Ett rött som heter retro från samma märke :) våran är iaf jätte stabil och ordentligt gjord så går nog knappast sönder i första taget. Rekommenderade de verkligen



URL:


Martina och Ella

Svar till Tessan:
Jaha! Men det lät ju mer relevant.. Jag vill dock (helst) ha ett vitt kök till hennes rum då det går i det vit/rosa temat!:)
Finns det de?



URL: http://maella.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?