Natur och havsdoser.
Publicerat den

Jag är inte ett fan av att det börjar bli höst och vinter, men när löven ligger så fint på marken kan man inte låta bli att gilla det lite grann.
 
Vi har haft en enastående helg med fredagsmys till att börja med. Gick vidare till att ha en väldigt lugn förmiddag och hela familjen somnade vid lunchtid och sov hela två timmar. Kände dock att vi behövde en liten dos av natur så upp på cykeln och cyklade bort mot skogen och hittade små gångar där vi inte gått innan. Skogen kändes helt plötsligt oändligt stor.
 
 
Söndagen började med dans med pappa denna gång. Hörde att dem båda hade skakat loss riktigt ordentligt, till att åka ut till stranden och få lite havskänsla. Kunde riktigt drömma sig tillbaka för bara ett par månader sedan när man låg där, fullproppat med alla andra badsugna gäster och lapade sol.
 
Blir sisådär ett halvår till nästa gång dem första vårtecknen kommer och hälsar på. Solstrålarna som faktiskt börjar värma så smått, och när man klär av sig sina tjocka kläder Lite för tidigt. Vad gör egentligen det? Det är underbart att kunna längta dit!
 
Nu bestod dock stranden mest av en massa tång och ett hav med döda maneter.
 
  
När vi kan brukar vi alltid få oss en liten vila på dagen, och det ger så himla mycket extra krafter mot kvällen (för det mesta iallafall) och vi låg tät intill alla tre och snarkade ikapp.
 
Det väntade sedan en god middag med fint sällskap hemma hos svärmor. Söndagsstek stod på matschemat med potatis, god sås och gelé. Var så gott som det låter. Jag åt nog för tre kändes det som, kunde inte sluta. Tills man fick höra att det vankades efterrätt (tro det eller ej, jag tog en potatis till, hihi). Chokladpudding, grädde och hallon. Tror ni det gick ner? Utan tvekan! 
 
Söndagskvällen är nu på ingång, Ella ligger i sängen och filmen är nu redo att sättas igång.
 
Ha en underbar söndag gott folk.
 



ellenojag

GUd vilka mysiga familjebilder, hoppas kommande helg bjuder på sånt därt fint höstväder!!



URL: http://ellenojag.blogspot.com


Elin

Älskar din jacka var har du köpt den?



URL:


Marie

Hej! Jag ramlade in på din blogg när jag satt och googlade om spänningshuvudvärk. Jag har haft kronisk huvudvärk i 2 år nu och provat allt känns det som. Jag tänkte mest bara höra om du är fri från din värk eller om du fortfarande lider av huvudvärk? Känner mig rätt desperat då värken inte blir bättre av något. Skulle vara oerhört tacksam om du har tips eller något liknande. Hoppas det var okej att jag skrev. Med vänliga hälsningar Marie



URL:


Jessica

Hej gumman. Hoppas allt är bra?
har nämnt dig på min blogg så måste skriva att du fått en utmärkelse av mig



URL: http://iiicaa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?