Plockas bort, och det plockas fram.
Publicerat den

Det är så roligt, för varenda gång jag plockar undan saker i Ellas rum, som jag märker att hon inte använder, åker det av någon konstig anledning Alltid fram igen när hon fixar och donar där inne. När det väl legat framme ett tag och jag märkt att hon fortfarande inte leker med det så åker det undan ännu en gång, men så banne mig åker det fram igen.
 
Nu har jag även lagt ut det mesta av Ellas kläder från storlekarna 68 och uppåt, på blocket och tradera, och nu när det väl liggerframme så plockas allt fram och allt skall provas och sitter på halva magen. Mössa, vantar och tossor åkte på och det tyckte hon var super roligt och springa runt i. Ja, det som inte skall has egentligen, blir helt plötsligt mycket roligare när det tas bort.
 
Kände iallafall för att rensa ut det mesta av det i och med att det bara ligger i källaren och tar en massa onödig plats. Självklart har jag sparat en del, som ett par fina klänningar och lite toppar, som jag själv förälskade mig i. Trodde dock att jag aldrig skulle bli klar då det aldrig tog slut, kassar efter kassar.
 
Nu har jag en stor Ikea kasse full med babykläder och där orkade jag inte ens börja. Tok för mycket, men ändå väldigt mysigt att hålla upp dem små bodies och små strumpor som Ella haft på sig.
 
 
       
Lite av det som ligger ute till försäljning..
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?