Förkylningsshopping.
Publicerat den

God morgon, eller god förmiddag får man kanske säga. Jag har i alla fall legat helt utslagen här hemma med förkylning som "äntligen" slog ut. Känns som att den har varit på ingång flera gånger men aldrig hälsat på riktigt.
 
Huvudvärk, slö i kropp och knopp, hals som värker och det är knappt som man vågar svälja för att det gör så förbannat ont och snorig. Ja, det är väl vad dem kallar förkylning?
Man är verkligen inte tuff när man mår såhär dåligt, och jag hatar det, rent ut sagt. Jag har otroligt svårt att bara ligga still och vila och jag ser alltid någonting som behövs fixas. Jag skall bara...
 
En bra sak i så fall, om det nu skulle behöva finnas det, är att man i alla fall kan ligga i soffan med mobilen och hitta en massa fina kläder som man bara måste ha. Brukar vara inne och spana lite på www.rutstore.se (egobird) men har aldrig beställt någonting därifrån faktiskt. Vet att jag inte kommer att kunna ha någonting nu om jag skulle få för mig att handla, men det finns ju faktiskt en tid efter graviditeten (jaså?) så man kanske skall unna sig lite grann och det skulle ju vara något att kunna hänga in dem i garderoben för att sedan tråna lite tills man verkligen kan ha dem. Ska jag? Tycker ju faktiskt att man är lite extra värd det när man ligger hemma och är sjuk. Host, host..  
 
 
Man blir så glad av alla dessa fina klänningar som finns, och det bästa av allt, det är ju faktiskt sommar snart..



Carolina och Alva

Åh vad härliga klänningarna var!! nu längtar man desto mer till sommaren!! :)

Svar: Ja, men eller hur.. nu får det faktiskt bli sommar. Tänk hur roligare och enklare allt blir helt plötsligt :)
Martina Lönneström



URL:


Catty

Så himla fina!! Ihh vad sugen man blir!



URL: http://catty.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?