Kompishäng igen.
Publicerat den

 
Min trötthet blev lite bättre efter att jag kunnat vila i två timmar medans resten av familjen var iväg på lekland. La mig direkt i soffan och somnade på en gång, men när jag väl vaknade hade jag en sån otrolig värk i nacke och huvudvärk på det, så jag förstår inte riktigt vad det är jag gör och varför jag spänner mig något förskräckligt när jag sover.
 
Ellas kompis kom i alla fall på lekstund nu i eftermiddag och som vanligt gick det hur bra som helst, och det verkar lite som att vi kör detta som en tradition nu, för nästa helg skall Ella dit en stund. Man märker att dem tycker att det är betydligt roligare att vara borta och leka med andras saker än att vara hemma och ha kompis på besök.
 
Efter två timmars lek här hemma och med både glass och lite pippi så kom hennes mamma och hämtade henne. Perfekt avslutning på denna dag, och även helg.
 
 



Anonym

:) Ja vi fick många kommentarer i början då från mest äldre "att är det gamla namnet tillbaka"! Hihi men vi gillar det :)

Fin blogg med härliga bilder du har! Följer den gärna.

Svar: Jag förstår det ;) Åh tack så hemskt mycket.. kul att ha dig här :)
Martina Lönneström



URL: http://aliasterese.blogg.se


ellenojag

Gud vad söta de är tjejerna <3
o du.. jag har lite lillebrorkläder som ska ut på bloppis!! :)

Svar: Woho.. jag håller ögonen öppna ;) <3
Martina Lönneström



URL: http://ellenojag.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?