Stor kontrast, på så kort tid.
Publicerat den

 
Dessa två bilder är tagna med ca två månaders mellanrum, och hur kan mitt hår fått sådan konstrastskillnad på denna lilla tid?
Jag förstår inte alls hur den fina färgen till höger kunnat bli den orange daskiga färgen till vänster. Jag hatar den verkligen, och nu vet jag inte alls om man kan färga håret då man är gravid. Är det någon som vet om det är okej, och om ni tror att det borde bli okej? Vill ju helst inte att det skall sluta med att man går runt med grönt hår.
 
Vill ju vara fin och fräsch nu till vår och sommar och tills vår fjärde familjemedlem skall flytta in hos oss.
 
 



Elin

Jag gick till frisören och slingade mitt hår när jag va höggravid :)

Svar: Du gjorde det? Ja, men det borde kanske inte vara någon fara.. förstår som sagt inte vart denna färg kom ifrån.
Martina Lönneström



URL:


sandra

Jag tror bara de är efter som håret inte blir så bra. Vet min mamma permanenta sitt hår o de blev helt rakt men de skulle bli super krulligt=)

Svar: Ja, det är säkert så. Kommer ihåg när Ella föddes, jag var tvungen att kapa halva håret då det blev så himla slitet. Haha, åh, ja, det är säkert olika det där med hur håret reagerar :)
Martina Lönneström



URL:


Maria

Jag var oxå hos frisören och slingade håret innan vår dotter kom så jag tror inte att det är någon fara. Kan vara skönt att bli ompysslad innan bebisen kommer :-)
Ha en fin onsdag! Kram!

Svar: Okej, men precis, då borde det inte vara någon fara. Jag vill ju som sagt vara lite vår fräsch, men som sagt, förstår liksom inte riktigt vart den hemska färgen kom ifrån :)Tack detsamma :)
Martina Lönneström



URL:


sandra

Jag kommer ihåg efter jag fick min son så hade jag tappat så mycket hår under graviditeten så där växte fram massa små hår typ i nacken o där uppe vid pannan haha

Svar: Haha, åh:)
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?