Finaste ni.
Publicerat den

Våra ögonstenar.
 
Tog lite foton när vi satte uppe granen för någon vecka sedan. Känns så skönt att ha stängt av bloggen från allmänheten och att jag nu faktiskt vet precis vilka som är inne och läser. Känns inte olustigt längre och jag har faktiskt blivit betydligt lugnare och mer harmonisk efter att jag gjorde detta.
Bloggen har för mig varit en stressfaktor innan då det alltid kändes som att jag var tvungen till att skriva ett inlägg ungefär varje dag, var tvungen att lägga upp en massa foton. Nu skriver jag när jag känner för det, när jag vill dela med mig av speciella tillfällen och som nu när Ella hade kalas.
 
Skönt att ändå ha kvar bloggen för att skriva om våra älsklingar, om deras framsteg och vad som händer i deras och vårt liv. Lite om huset och allt däromkring.
Vet att jag tyvärr inte kan träffa familj, släkt och vänner som bor en bit ifrån, så ofta, så därför känns detta extra speciellt, att få skriva till Er.
 
Ha en fin kväll kära ni.
 
Bjuder på lite underbara foton på våra två kärlekar.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?