Lite smått och gott.
Publicerat den

Nu har jag stängt min blogg för allmänheten och det känna faktiskt väldigt bra i både mage och hjärta. Våra barn är vårt allt och så länge dem inte har chansen att bestämma själva så känner jag att jag gjorde rätt val.

Jag känner att jag inte har lika stor press nu att alltid behöva skriva och nu vet jag att jag skriver för mig själv och för er, min familj, släkt och närmsta vänner.

Vi har nu flyttat, till vårt allra första hus, ja om man inte räknar med radhuset, men detta är Vårt!
Trivs så himla bra redan, knappt några lådor kvar att packa upp, så vi har varit väldigt effektiva.

När mellandagsreorna börjar hade vi tänkt att ge oss ut och titta lite nytt hem, som matbord och tavlor först och främst.

Ellas och Leos rum börjar se Riktigt bra ut, så lite tavlor och hyllor så är det färdigt. Känns väldigt bra.

Igår satte jag och Ella upp julgranen och idag fotade jag barnen lite, så gott det gick. Fler foton kommer. Leo har börjat sitta mer och mer själv men inte helt stadigt än och sitta i knäet när man ska fota dem två går väl sisådär.

Jag tänkte ta tag i att skicka lite foton till familjen när allting har lugnat sig.

Nu blir det lite fredagsmys med Martin i soffan då båda barnen precis somnat.




Emelie

Jag förstår dig till 100%, nu när jag själv snart blir mamma är jag väldigt kluven inför bilder och dylikt. Instagram är nog det jag kommer köra på men vill nog inte få upp något på facebook :) Man vill ju dela med sig samtidigt som man är rädd att bilder ska komma i fel händer, finns ju så mycket dårar där ute :(

Hoppas på fler bilder på nya huset? En husesyn kanske?

Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?