Fettisdagen.
Publicerat den

 
Även vi har ätit semlor idag, som säkert dem flesta. Jag har försig fuskat lite, då jag åt min första redan för några veckor sedan, men lika gott var det för det. Köpte från Gateau, ligger i Lund, och det måste jag bara säga att det är den godaste semla vi ätit här hemma. Mums!
Jag har alltid trott att alla semlor bakas med ägg, men så var det tydligen inte alls. Så vår sköna böna åt sin första, första semla idag och den slank ned, snabbt. Vips, så var den borta. Dem hade minisemlor i perfekt storlek för henne (ja, hon hade väl säkerligen kunnat äta ifrån mig och Martin också, hihi).
Hoppas era semlor var lika mumsiga, och inte sådant strunt som vissa säljer nu för tiden. Nej, nu när man hittat sitt favoritställe, så kommer det blir dit vi åker. Har även en massa annat smarrigt som självklart måste provas.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?