Inspiration till våren.
Publicerat den

Älskar att bara veta att våren snart är på ingång och att kunna fixa och trixa här hemma och inhandla lite nya saker. Jag har piffat till det lite i vårt kök, och det blev verkligen jätte fint, och nu känner jag mest att det är en gardin som behövs då vi inte har haft någon sen vi flyttade in.
Hittade dessa roll-ups på ellos, fick nämligen deras nyhetsbrev om att dem hade 40% på den dyraste varan och även 20 % på det, Riktigt fynd!
 
Tänk vad en liten gardin kan göra för ett rum och även ett par kuddar i sköna färger. Behöver nämligen göra lite uppfräshning i vardagsrummet också (eller ja, egentligen i alla rum, men får ta ett i taget).
Det enda jag kände med roll-ups gardinerna var att det tycks inte finnas i den längd vi behöver då vi har rätt stora och långa fönster, 140 var deras längsta, så jag blir lite osäker på om det verkligen passar, så får ta och mäta lite mer ordentligt när jag får tillfälle. Om det verkar räcka med längden så kommer jag definitivt beställa hem det.
 
Hoppas allt är bra med er och att ni får en underbar dag, här skiner faktiskt solen och himmelen börjar visa lite blått, wie.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?