Gravidsympton.
Publicerat den

 
Det här med att vara gravid och behöva gå och kissa var 5:e minut är inte riktigt en hit. Jag dricker väldigt mycket vatten, och det är självklart väldigt bra, men fast att man går och kissar precis innan man skall åka iväg så tar det inte lång tid innan man måste gå igen. Så det är nog inte så roligt att åka någon längre sträcka med mig just nu, hihi.
 
Magen spänner rätt så kraftigt ibland, och ibland känner jag av på båda sidorna, längst ned på magen att det gör väldigt ont. Känns mest på kvällarna när jag skall lägga mig ned och sova. Vissa gånger när jag skall vända mig på sidan så är det som att en nerv sätts i kläm och det går verkligen inte att ta sig någonstans. 
 
Har börjat klia något frukstansvärt på magen men när jag väl kan smörja in med vanlig lotion så försvinner det nästan direkt.
 
Även håret har börjat tappa sin lyst och det känns så himla torrt och frissigt. Var hos frisören för ett par veckor sedan, men ändå känns det inte roligt att ha och göra med just nu.
 
Allt har väl sin övergång och annars trivs jag fruktansvärt bra med min mage, och lika mycket som jag kände med Ella, så trivs jag att vara gravid. Visst, man känner såklart att tiden går väldigt långsamt vissa gånger, och det är speciellt dem här graviditetsveckorna. Dem "vanliga" veckorna springer förbi med en jäkla fart. Är inte det lite konstigt ändå?
 
 



Emelie

Du är så fin :)

Svar: Tack sötnos!
Martina Lönneström



URL:


Mamma till William och Wilma

God kväll.Vilken fin blogg..Så vacker du är med gravid magen :) kram

Svar: Åh tack så hemsk mycket, vad glad jag blir:)
Martina Lönneström



URL: http://blondis81.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?