Nu njuter vi av sista tiden.
Publicerat den

Nu har vi precis gått ut med att vi är gravida (med undantag för våra föräldrar som självklart fick dela den glada nyheten väldigt snabbt) och att vi väntar en liten pojke. Lillebror är beräknad att komma till världen den 6 juni, Sveriges nationaldag, Ella föddes på självaste nobeldagen, hihi.
 
Vi har velat vänta, iallafall till detta rutinultraljudet som vi var på för ett par dagar sedan, att lägga ut någonting om det och knappt velat prata så mycket om det. Vi har såklart varit väldigt oroliga från och till under hela denna tid, men ändå försökt att njuta så mycket det bara har gått.
 
För er som inte vet, så var vi för ca ett år sedan nu med om ett sent missfall. Det var såklart en väldigt jobbig tid och det var i somras som allting riktigt brast för mig och jag kunde varken sova eller jobba och jag bara grät, och grät och grät.
 
Visste att det skulle komma tillbaka till en så småningom då det kändes som att vi snabbt gick vidare och försökte att inte tänka på det så mycket, både jag och Martin hade ju kunnat prata med varandra, med dem närmsta och kände oss färdiga där. Nu såhär efteråt känns det mycket bättre och jag har kunnat bearbeta det på mitt sätt och Martin på sitt.
 
Nu när vi väntar en liten till så har det känts mycket bättre, har fått komma på tre ultraljud (dock fått ligga på lite) och fått klartecken av överläkaren att allt ser bra ut, och vad kan man göra mer än att tro honom, att tro att allting är bra? Det är svårt måste jag säga, man tänker alla möjliga tankar, men så sent som igår bestämde vi oss för att riktigt njuta av den sista tiden, för den kommer inte tillbaka och den går så snabbt.
 
Nu hoppas vi bara på att allting kommer att gå som det ska, och att vi får en frisk liten pojke till oss snart.
 
 



Anonym

härliga Bilder:)



URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se


lejjne

<3!!! fina ni



URL:


Hanna W ❥

vad kul med en lillebror :}

Svar: Ja, verkligen :) skall bli så mysigt.
Martina Lönneström



URL: http://mammahjartat.blogg.se


Anonym

Grattis. Vad roligt med en liten pojke. Beklagar missfallet. Fick ni veta könet? Kram

Svar: Tack, nu känns det bättre såklart, men en tid var det väldigt jobbigt såklart. Nej, fick vi ej.
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?