Slut i rutan.
Publicerat den

Jag har inte hunnit med att skriva min "årskrönika", då det hade varit roligt att få ned några rader om det gångna året som varit. Det kommer så småningom, hoppas jag. Just nu går dagarna till att umgås med min lilla pärla som är ledig med mig denna vecka, och ni vet, det tar all tid och energi.
 
Herregud, kan inte förstå att en tjej på tre år kan ha sådan energi. Hon har även slutat att vila på dagarna, har varit lite från och till när hon har varit på dagis, men här hemma har det knappt känts som att det har behövts. Ja, inte för henne iallafall.
 
Det tar på krafterna må jag säga, och ibland blir man rent av knäpp i huvudet och hade man för en liten sekund bara kunna "stänga av", om bara för en liten liten stund.
 
Idag var vi en runda hem till några vänner, kände att både jag och Ella behövde komma ifrån och göra någonting annat. Hon ville hänga lite med någon i hennes egen ålder nu när det har blivit mycket träffar med släkt och familj (Inget fel med det, men jag förstår henne, hihi).
 
Nu känner man att all ledighet nästan tagit musten ur oss och skall faktiskt bli skönt att komma tillbaka till vardagen och rutinerna igen (Detta får jag väl äta upp om några veckor, det brukar bli så att man längtar tillbaka till ledighet igen.)
  
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?