Sjukhuset.
Publicerat den

 

Vi åkte in igen till akuten igår då jag, genom magkänslan, kände att det fortfarande var något som inte stod rätt till med Leo. Visserligen ett virus som dem sa till oss men vare sig det är det eller inte så ska han inte behöva må sådär. Hatar virus! 

Jag tyckte att han var väldigt varm, och att det inte kan stämma att han inte hade någon feber då han var kokhet när vi var hemma igen.
Magkänslan talade rätt (tyvärr) och feber hade han. Efter många tester med både kissprov, blodprov, halskontroll (finns det något värre?) och diverse andra kontroller så bestämde vi oss för att stanna kvar över natten.

Nu ligger vi här i sjukhussängen, jag och Leo, och håller om varandra. Fy! Ingenting jag vill vara med om flera gånger, jag nöjer (?) mig med denna gång. Han har haft 39,3 som högst, röntgat lungorna, som tur var inte visade något, många blodprov med plåster på det, alvedon och koksalt. Ungefär så har vår natt/morgon/eftermiddag sett ut.
Nu var febern lite lägre, tack och lov, så förhoppningsvis är den på väg bort, bort från från älskade lille!

Vi delar rum med en annan tjej och hennes dotter som jag precis fick höra hade 40,2 i feber, hemskt!
Inte speciellt något att hurra för, att behöva dela rum med en annan, med endast ett skynke emellan. Gör det inte hela bättre med att hon snarkar som en hel karl.
Mannen min kom hit och lämnade diverse saker, och det första han la upp på bordet var öronproppar! Haha,Han känner mig. Godis, ombyte, mat och skvaller har jag nu här framför mig tack vare mitt älskade hjärta ❤

Nu längtar jag bara till att kunna åka hem med en frisk Leo, till resten av familjen och till vår säng. För så här ska inte en liten älskling på 5 veckor behöva gå igenom!
Håll tummarna att vi snart är på benen igen. 




emma

Hej.
Var stark även om jag vet att det är svårt.
Är världens hemskaste känsla att inte vara tillräcklig när de är små och mår
Dåligt. Sarah var endast 2v gammal och hade skrikit i 2v utan något avbrott. Började
Kräka, fick uslag över hela kroppen, blev i lnlagda i 3dagar över en helg.
Vi var ensamma i ett stort rum och ingen förstod oss
Jag grät och grät! Sköterskorna tog sarah i ett annat rum. .
Hon skrek o de ville inte ge henne till mig. De ville jag skulle vila, ,jag grät ännu mer. Satt och pumpade och ammade varje minut och de gjorde tarmsköljning och tvingade i henne medicin.
Fyy aldrig mer!
Tänker på dig och Leo. Massa kramar <3

Svar: Usch så synd om dem små <3
Martina Lönneström



URL:


Elise

Usch, stackare! Krya på er och hoppas ni snart får åka hem o att han mår bättre!

Svar: Tack snälla, nu är det mycket bättre tack och lov.
Martina Lönneström



URL:


Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Men fyyy :( Lilla, lilla stackare! Krya på honom! <3

Svar: Tack snälla <3
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se


ellenojag

Usch och fy för kombinationen små bebisar och sjukhus! hoppas han snart är på banan igen! Hugo var ju också där pytteliten när vi blev inlagda... det bästa är gumman, att de små blir ju sjuka jäkligt snabbt, men när det sen vänder så blir de friska lika snabbt!! Hugo hade ju också ett jäkla pissvirus, men när febern började gå ner så vände allt på en dag ungefär!! KRAM <3

Svar: Det var verkligen så som du skrev att när dem väl blev friska så gick det fort. Nu hoppas jag verkligen att vi inte behöver se det där hemska stället på ett tag, om ens alls <3
Martina Lönneström



URL: http://ellenojag.blogspot.se


Jeanette

Hoppas att ni kommer hem snart för vi saknar er! Bättre att ni är där ni kan få hjälp och inte gå hemma och oroa sig. Snart är han en pigg lite kille igen som hans faster längtar efter att få pussa på 💋 Tack för att jag fick spendera dagen med världens bästa Ella, hon är underbar.
Kramar i massor

Svar: <3
Martina Lönneström



URL:


sandra

Jag håller tummar och tår för att lilla leo ska bli frisk. Stor kram till dig Martina

Svar: Tack snälla Sandra. Han är mycket bättre nu <3
Martina Lönneström



URL:


erika

oh men liten då :( Hoppas att ni får komma hem snart och att han mår bättre snart! Skickar även en kram till mamma

Svar: Ja usch, hemskt! Mycket bättre nu tack. Kram
Martina Lönneström



URL: http://www.minimini.blogg.se


Denise - mamma till Noah!

Men fy. Krya på honom! SOm tur var har min plutt klarat sig lindrigt. De är snarare jag som blir sjuk här hela tiden istället. men hellre det än att de små ska vara sjuka ! Kram!

Svar: Håller med dig, hellre vi än dem.
Martina Lönneström



URL: http://danajs.blogg.se


Camilla ♥ 130510

Fy så hemskt det låter :(. Krya på honom!!

Svar: Tack snälla!
Martina Lönneström



URL: http://mirabilibus.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?