Vi är hemma nu.
Publicerat den

Bilder tagna från min instagram (@martinal86) 

Vi är hemma nu , jag och Leo, och det har nog aldrig känts så skönt som det gjorde när jag klev innanför dörren.
 
Ett rent helvete har vi varit med om, men vi fixade det. Inga tvivel, men när man är mitt i det så känns det aldrig som att det finns en ände Tester som aldrig tog slut, prover som svaren aldrig visade någonting på, blodprov från både fingrar och fötter som resulterade i plåster efter plåster. Man är så hjälplös när man som förälder är tvungen att sitta snällt och titta på när ens barn är så ledsen och har så ont. älskade vän.
 
Tillslut, efter många om och men, kunde dem se små, små blåsor i Leos mun, precis som storasyster har haft kombinerat med feber, så man kan verkligen förstå vad som gjorde att våra små liv haft det så jäkligt. Ville äta, sov oroligt om knappt någonting, och bara skrek. Feber hade han och en redig förkylning på det. På nätterna kom dem in och skulle ta temp och ge alvedon, och så höll det på dagarna, kvällarna och nätterna i enda som vi låg inne. Nu när vi kom hem så har han äntligen kunnat sova. Han vaknar emellanåt, får i sig lite mat, alvedon och lite koksalt. Om än inte frisk men på god väg. När han vill skrika så kommer det fåtal ljud, nästan som små pip, så ni kan nog tänka er hur hes och förkyld han är.
 
Vi blev utskrivna idag, och fast att vi hade fått åka hem redan första kvällen/natten vi var där, så har jag velat vara kvar tills nu. Allt för vår killes skull och allt för att han skall få den hjälp han behöver. Älskade liten, du har varit så duktig genom hela denna resa, och jäklar vilket bra team vi är. Älskar dig så.
 
 



Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Stackarn. Vad var de han hade? Höstblåsor? Min son hade de för ett par veckor sedan och det var ett rent HELVETE, gud så dålig han var :(

Svar: Nej inte höstblåsor utan vanliga blåsor tydligen, ett virus. Ja usch, det är hemskt.
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se


Malin

Hej, har precis hittat till din blogg!

Ville bara skriva att jag vet hur jobbigt det är att vara på sjukhus med barnen när dom är små!
Min kille på 4 år har under sina år haft 20 lunginflammationer!
Så det är tur att det är fantastisk personal på vårdavdelningarna för barn.

Hoppas söta Leo snart är pigg och sig själv igen!

Svar: Nej men gu stackars liten.. Har det blivit bättre nu då? KRAM
Martina Lönneström



URL: http://hallonsylten.blogg.se/


denise - mamma till Noah!

åååh hoppas han kryar på sig fort!

Svar: Ja mycket bättre nu, tack och lov.
Martina Lönneström



URL: http://danajs.blogg.se


Jessica

Skönt att han mår bättre.
Lika bra att stanna kvar så man vet att det inte är något allvarligt.
Ta det säkra före det osäkra.
Min systers flicka fick rs virus och lunginflammation på samma gång bara 5 veckor gammal.
Ush. Kommer ihåg när jag kom till sjukhuset och skulle hälsa på. Hon hade massa slangar överallt :(
Så ni gjorde rätt i att stanna kvar. Nu får han hålla sig frisk :)
Puss

Svar: Usch ingenting jag vill vara med om igen. Stackars liten att behöva ha sladdar :/
Martina Lönneström



URL: http://Http://iiicaa.blogg.se


Malin

För varje år blir det lite bättre!

Hoppas er lilla kille mår fint igen. Och så hoppas jag sommaren kommer tillbaka till er så ni kan få njuta av den!

Svar: Ja det blir ju det..:) tack snälla, nu är vi på väg upp i landet:)
Martina Lönneström



URL: http://hallonsylten.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?