Bjärred.
Publicerat den

 
Underbara Bjärred. Igår kväll packade vi in oss i bilen och åkte iväg till Bjärred för en glass. Längst ute på denna brygga ni ser på bilden är ligger det en restaurang där dem har räkfrossa på somrarna. Dit åkte jag och Martin när vi lämnade Ella för första gången hos sin farmor.
 
Sommarvärme och folk som satt lite överallt och bara njöt på sina filtar. Lekplatsen bredvid gick varmt hos både oss och andra. Leo vaknade när glassen nästan var uppäten och man kunde inte ha bättre utsikt när det var dags för amning.
 
Detta blir fler gånger utan tvekan, och ju längre in i Juni man kommer och för den delen Juli så blir kvällarna desto varmare. Då kommer vi nog ta med oss middag och sätta oss där och njuta av solnedgången.
 



Sandra

Gud va mysigt:-) dit måste vi åka. Har faktiskt aldrig varit där.

Svar: Åh, har ni inte? Ja, då är det verkligen ett måste.. köp glass och sätt er sedan där nere vid vattnet.
Martina Lönneström



URL:


Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Men vilken mysig plats och underbara bilder!

Svar: Ja, verkligen helt underbart där.
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se


erikasblogg.se

Bjärred är såå vackert och jag älskar den bryggan! Fina kort du tagit med. Urgulliga barn har du och hela familjen bara utstrålar lycka :) Gud va jag längtar efter min lillkille nu!!Kram!

Svar: Ja, verkligen så himla vackert. Underbart att åka dit på kvällen, köpa en glass, ta med en filt och bara kunna blicka ut över vattnet :)Åh, tack snälla.. vad glad jag blir. Ja, man är väldigt lyckligt lottad, hihi. Gu vad roligt, när är ni beräknade till?
Kram
Martina Lönneström



URL: http://erikasblogg.se/


erikasblogg.se

Vi är beräknade till 3 juli men jag vill att han ska komma NUUUU!! :)

Svar: Så spännande.. snart så.. han kan ju komma tidigare, och det är verkligen inte långt kvar :)
Martina Lönneström



URL: http://erikasblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?