Brunch och jobbig natt.
Publicerat den


Igår fick vi besök av min fina vän Sara och hennes Minelle. Hon är också mammaledig så det kommer bli mycket mys i sommar med dessa två och snart kommer Catty också göra oss sällskap, Lovely! ♥
 
Vi körde en liten brunch på balkongen och medan vi gjorde det passade Leo på att vila. Sara tog med sig deras "sovpöl" tror jag dem kallas, och där kunde han inte ha det bättre.
 

Denna har han även haft i sin säng på kvällarna då han inte riktigt verkar komma till ro med att bara ligga i den som den är. Detta är en riktig "vill vara nära"- kille.
 
Jag bar i alla fall ur honom och satte honom i vagnen och inte ett knyst så vi passade på att ta en lång runda ute i det fina vädret. Fick passa på då vädret skulle bli sämre nu dessa dagar, och så blev det också. Rullade upp persiennerna och regnet smattrade på rutan. Visserligen skönt att det regnar ibland, mysigt att kura upp sig i soffan men idag blev det vilostund när Leo sov (jobbig natt).
 



Emma Rydgren

Hej! Hittade precis till din fina blogg och kände genast "igen" mig i bilderna. Jag är uppväxt i Bjärred och Löddeköpinge! Nu bor jag utanför Eslöv.

Jag tittar snart in igen :)
/MVH Emma

Svar: Åh, vad roligt.. välkommen!! :) Så kul att hitta bilder där man känner igen sig från.. :)
Martina Lönneström



URL:


Jessica

Oj vilka fina bilder :) du är jätte fin



URL:


Janni - Mama till Lilly & Loah

Alltså du är så snygg på denna bilden! Oförskämt fräsch för att nyss blivit tvåbarnsmamma. Ja en del har det bra 😉

Svar: Åh, tack snälla rar! :) Haha, det där var väl en helt okej dag antar jag, idag har varit värre och ser nog inte riktigt lika "fräsch" ut ;)
Martina Lönneström



URL: http://www.innaj.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?