Cattys babyshower.
Publicerat den

Förra söndagen vankades det Babyshower för min fina vän Catty. Det hade ordnats som en överraskning för henne, så vi åkte dit en timma innan hon skulle komma, och hon trodde att hon kom dit för en helt annan orsak, och rätt vad det är chockar vi henne med ett helt gäng tjejer ståendes i vardagsrummet. Plus lille Leo såklart, som charmade alla.
 
Det bjöds på god mat, dricka och fantastiska Cupcakes. Gottegrisen (jag alltså) fick ta med mig resten hem, hihi.
Öppnades presenter efter presenter som var allt mellan amningsinlägg och amningsnapp till våtservetter och kläder. Perfekt combo av allt man behöver. Från oss köpte jag en champagne till att unna sig sedan, en vattenkanna till deras nyköpta hus och så självklart en mammas bästa vän, amningsnappen.
 
Äta puréer från blöjor var en himla rolig lek..
 
Lekar i alla dess former, som att smaka olika puréer från fyra blöjor och sedan sätta ut rätt lappar för rätt smak. Toppoäng till Catty.
Gissa vikt, längd, tid, datum när den lille/lilla vill komma ut och om det är en pojke eller flicka. Mäta magen, Quis tävling där det stod mellan mig och tre andra och slutligen gick vinsten till lilla mig, hihi. Slutligen avslutades det med att gissa rätt bebis till rätt tjej. Alla hade fått ta med sig varsitt kort på sig som liten, och gu vad roligt det var, dem flesta var ändå sig lika. Jag tror att jag var svårast, med min kalufs tror jag ingen hade hade kunnat gissa rätt :)  
 
Super fin babyshower, och snart har vi en liten knodd till att bebismysa med. Jag gissade på att Hon kommer den 6 Juli, så det skall bli himla kul och se. ♥
 



Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Men så skoj, en sån skulle jag vilja gå på nån gång:)

Svar: Ja, det var första gången jag var på en shower, och det var himla mysigt :)
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?