Klippning.
Publicerat den

 
Igår var jag och Ella och klippte oss, bara hon och jah och gu vad mysigt det var. Inte ofta det blir så nu så här i början, i alla fall inte när man har en liten som skall matas hela tiden, men man märkte på Ella att hon tyckte att det var skönt att ha sin mamma lite för sig själv.
Hon var så himla duktig och satt själv i frisörstolen medan jag satt och blev klippt i stolen bredvid. Perfekt att dem kunde klippa oss samtidigt. Hon fick även lite fina "prinsess" lockar och avslutningsvis en ballong. Hon har pratat så mycket om att få gå och klippa sig, var ändå ett år sedan sist. Den gången satt hon i mitt knä och fick en fläta med glitter. Duktiga tjejen. 
 
Jag brukar vara inne rätt ofta på letsdeal.se, och groupon.se för att se om det finns snarlika med klippningar, och denna gång hittade jag ett familjepaket. Har nu även bokat in mig på en slingning om ca två veckor, och även den var en deal. Jag har fått vänta på den tiden i flera veckor så jag bokade in en klippning emellan då mitt hår ser ut som hej kom och hjälp mig. Herregud vad jag tappar hår plus att det har blivit så otroligt slitet och ändrat färg helt. Så nu hoppas jag att det kommer att kunna bli den blonda färgen på slingor som jag vill ha. Har hört att det kan ändras lite när man ammar (?)
 
Ha en fin dag kära ni.
 



Malin

Fina tjejen! Vad mysigt att komma iväg sådär själva, kan tänka mig att det är värdefullt :-) Kramar!

Svar: Ja, verkligen super mysigt att kunna göra det sådär någon gång då det inte blir så ofta nu såhär i början tyvärr. <3
Martina Lönneström



URL: http://annamalinform.blogg.se/


Magdalena

Kul att ni kom ut tillsammans och bara vara ni två :) Jag ammar ju och både hår/naglar växer mer nu än innan Lukas föddes. Tappar inget hår utan bara blivit ännu tjockare. Tack för tipset jag ska kolla in dom sidorna.
Kram!

Svar: Ja, verkligen super skönt och mysigt :) Åh, skönt att håret blivit bättre, hade jag också gärna velat ha det.. hihi. Ja, absolut ,gör det. Dem är verkligen jätte bra. Kram
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?