Campadre
Publicerat den

 
Jag får, som jag sagt tidigare, Campadres nyhetsbrev varje morgon till min mail och jag tittar glatt igenom vad som erbjuds. Idag blev jag lite extra glad då jag såg att Lundmyr hade upp till 57 % rabatt på utvalda klädesplagg, var nämligen på barnens hus igår och hittade ett par godingar till lillebror, men jag kände inte alls för att betala det priset som stod, så jag avvaktade. Dock så kände inte jag direkt att det var någonting utav deras sortiment just idag som tilltalade mig, och blev faktiskt lite besviken.
Stövlarna som jag gärna hade velat ha till Ella kände jag inte riktigt att storlekarna stämde och vet inte om dem kommer att bli för stora. Hon har mellan 24 och 25, någonstans där emellen, och det fanns lite udda siffror, så vågar inte chansa. Alltid lite extra svårt med just skor, för kläder brukar för det mesta stämma in rätt så bra.
 



Fröken M - Vinn 8 påsar naturligt påskgodis !

Lundmyr var ett av mina favvo märken när viggo var bebis, men nu var det länge sedan jag köpte något senast... :)

Svar: Ja, det har varit ett favoritmärke här med, men jag har alltid tyckt att det har varit så himla dyrt. Sjukt att små klädesplagg kostar mer än vad kläder till oss gör :)
Martina Lönneström



URL: http://frokenmela.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?