Ester Eleonora
Publicerat den

Åh, nu har den fina sjalen från Ester Eleonora dimpt ned i brevlådan, och den var mycket finare än vad jag hade sett framför mig, nästan som att jag själv ville ha den, hihi.
Vi skulle såklart fota henne med den på, och det gick väl ändå helt okej tycker jag. Ja, förutom att dockan, bebisen, skall vara med på det mesta vi gör.
 
Det är ändå väldigt kul att se hur hon är med sina dockor, Hon säger bebisar. Innan hon åker till dagis skall dem få varsin puss och bli ompysslade med filt och napp.
Sedan tar vi om det när hon kommer hem. Då springer hon till sitt rum och pussar på sina bebisar och vyssjar dem i vagnen. Gullunge. Hon längtar så tills den riktiga bebisen kommer, och hon skall visa honom allt hon kan. Älskade tjej. ♥ 
 



Linda Blom | I väntans tider ♥

Inväntar min drös med sjalar också : ) Kanske kommer imorgon.. Beställde 3 till mig och 4 till lillan i magen, bl.a. den ovan, hihi! Är man en sucker för Ester Elenora så ; ) Fina fina lilltjejen du har!! : )



URL: http://lindablom.se


Catty

Ihh söta lilla Ella :) Den passar ju henne utmärkt :) <3



URL: http://catty.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?