Får passa på.
Publicerat den

Älskade dotter och mamma. Man får passa på att ta fram kameran när hon är på detta humör, för det händer inte ofta. Vissa gånger går det verkligen inte alls utan det slutar bara i tjaffs och vi går åt två olika håll, haha.
 
Magen fick också vara med på ett hörn såklart, och den växer och står i. Har den nya tröjan jag köpte när jag var iväg i fredags. Tyckte faktiskt att den var himla fin, dock är färgen som sagt svart, men den piffar till det lite extra med volangen längst ned.
 
 



Lejjne

Du är så vacker pärlan <3



URL:


sandra

Va fina bilder=) Är de din naturliga hårfärg? skit snygg iallafall!!! kram

Svar: Åh tack så hemskt mycket. Ja, eller hm, jag tror det.. jag börjar nog få tillbaka min vanliga nu efter att jag färgat och färgat.. har inte rört det på väldigt länge nu och det känns verkligen.. :)
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?